en lördag i april
DATUM: 2012-04-29 | TID: 12:31:01 | KATEGORI:

HEJ! Vilket härligt väder vi har! Känns så lättande i kropp och själ när det är fint väder. Jag håller på och vårstädar för fullt här hemma. Känner att det äntligen är dags att bära ner vinterskor och vinterjackor. Ska även slänga skräp, dammsuga, diska och bädda rent. Gillar söndagar. Handla ska jag göra också.  Gårdagen var awesome men det har jag väl redan nämnt. Och min fina pojkvän stod och diskade när jag kom hem från tåget. Somnade förresten på en gång och sov tills vi var i jarse. Haha. Så det var nog en bra idé att åka hem. Näe dags att fortsätta känner jag. Ha en fin dag! Pussis
.

♥ SKRIVET AV fiffi

Vill du göra ett bloglovin byte? :)



kram!

DATUM: 2012-04-29 | TID: 14:41:05
BLOGG/HEMSIDA: http://fiffiz.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?