Get the fuck up
DATUM: 2012-08-05 | TID: 10:54:29 | KATEGORI: Vardagligt

God söndag! Jag vaknade i vanlig ordning av klockan vid 8 för att springa ner i tvättstugan. Väl nere upptäcker jag att jag bokat imorgon bitti istället för idag. P u c k o ! Nästa tid fanns på torsdag så jag överlever väl. Sen dess har vi ätit frukost och jag har precis löst mitt spotify mysterium. Har inte funkat på mobilen på flera dagar och idag upptäckte jag att fel bankkort var länkat till kontot eftersom jag nyligen fått ett nytt bankkort och då kunde dom inte dra några pengar. Haha. Så nu har jag premium igen, såå skönt! Nu ska jag strax iväg och fixa lite, handla och sen ta en cykeltur till familjen. Glömde ju bla min kamera där. Efter det ska jag göra iordning grillade grönsaker i ugn och så marinerad quornfilé till det och rosépepparsås. Blir dagens middag. Vid 4 tiden ska vi iväg och styrketräna vilket ska bli grymt skönt. Ska väl länga ihop en jordgubbssmoothie till imorgon också :)
.
Blir nya tag med onyttigheter och träning från och med idag också. Min kropp mår inte bra och jag är i c k e n ö j d över hur jag ser ut. Så det tar jag tag i på en gång! Får man inga resultat måste man kämpa hårdare!
.
Pepp!
"Get the fuck up. this is why you are fat, looking at skinny people does not help. go exercise. lift some weights. go outside. do some situps. go to the gym. go for a run. do some lunges. do some yoga. go for a walk. it doesn't matter what just GO."




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?