Good to be back
DATUM: 2012-08-31 | TID: 12:17:20 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Im back at work! Dock med en massa snor, huvudvärk och hosta. Men men ^^ Har råkat smitta kära pojkvännen också ;3 Men det var väl inte så förvånande. Jobbar till 17.15 och då ska jag ut på köpingen och handla lite sen så ska jag iväg till Frida vid 7 tiden. Vid 9 tiden ikväll åker jag och min fina till en camping innan Orsa Björnpark. Längtar sååå mycket! Satsar på en riktig sovmorgon imorgon! Förresten! Jag har fått förlängt en månad. Iihhihih. Men vi ska ändå äta kladdkaka och glass på jobbet ^^ Många andra som slutar :( Sen bjuder företaget på lunch idag, sweet! Nej det var nog allt för mig. Tjingeling!
.
Bild från förra helgen, tagen med mobilen

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Vi ska kanske till Orsa Björnpark imorgon ^^

DATUM: 2012-08-31 | TID: 14:03:42
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?