tuesday and counting
DATUM: 2012-08-14 | TID: 10:04:21 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Den konstant trötta Caroline är det som skriver. Hehe. Vi hade myskväll igår bara, dock går ju klockan så fort. Och jag var supertrött. Ikväll blir jag på hemmaplan. Anna kommer nog förbi och så tänkte jag slänga ihop en broccolisoppa, var sjukt längesen. Sen blir det tiiidigt i säng. Ska bli skönt. Dock klagar jag inte, knappt 3 veckor kvar nu. Buhu. Löste sig förresten jättebra med delen som dom skickade fel, Mattias ringde de som skickat delen och förklarade läget och fick då svaret, "äh släng skiten så sätter jag över pengarna på hennes konto". Hähä. Skönt, då var det ur världen ^^ Nu ska jag käka en banan. Puss
.

♥ SKRIVET AV Jessica

Skönt att det löste sig med bildelen baby!

DATUM: 2012-08-15 | TID: 02:40:06
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; vi ska nog bara åka iväg och fiska lite med mina föräldrar...kanske åker fredag kväll eller lördag morgon och kommer hem på söndag kväll! Vill bara komma bort och göra något...Det är inte så spännande att bara sitta hemma hela dagarna och kolla på när magen växer :P

DATUM: 2012-08-16 | TID: 11:06:58
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?