121212
DATUM: 2012-12-12 | TID: 13:16:29 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Två tröttisar här idag. Inte gjort många knop än faktiskt. Ätit frukost, diskat och badat. Nu ska vi vila lite sen iväg och handla, äta sen lunch sen ska jag iväg och jobba. Första gången på 9 dagar. Väntar som ivrig på sms från posten också så jag får springa och hämta min telefon ^^
 

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Har du fått telefonen än?? :D

DATUM: 2012-12-12 | TID: 18:48:59
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; tack ^^ jag slet som ett djur för att få till den ;) haha...

Jaha okej, drygt att vänta....Men hoppas du får den snart då ^^

jo den funkar fin fint den...är riktigt nöjd :) Tycker faktiskt den är bättre än Iphone som jag hade innan ^^ så det var väl tur att jag valde S2:an i stället för en ny iphone...

DATUM: 2012-12-12 | TID: 19:10:46
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?