Andra advent
DATUM: 2012-12-09 | TID: 10:05:38 | KATEGORI: Vardagligt

Hallu hallu. Andra advent idag och vädret är härligt. Jag ligger under täcket i soffan och pojkvän åkte för ett tag sen. Jag ska snart kliva upp och göra mig iordning sen ska jag iväg med familjen (efter lite tjat.. hehe) till järvsö för att gå på julmarknaden ^^ Hörde att Martin är där idag och säljer getost och det vill jag absolut inte missa! Gårdagskvällen var riktigt mys. Fick först tacos till middag hos min familj sen satt jag hemma hos Emma med ett gäng folk och fikade. Dom hade tillomed köpt fika som jag kunde äta ^^ Annars idag så tänkte jag ge mig på att göra en lasagne. Första gången för mig så wish me luck!
 

♥ SKRIVET AV mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

DATUM: 2012-12-09 | TID: 11:54:28
BLOGG/HEMSIDA: http://meeergimtare.blogg.se
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh himla fin bild! :)

DATUM: 2012-12-10 | TID: 22:44:41
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?