En fin dag
DATUM: 2012-12-20 | TID: 22:56:00 | KATEGORI: Ätbart

Halloj. Jag kom inte hem för så länge sen, 40 minuter sen ungefär. Full rulle hela dagen! Morgonen började med påhälsning av mamma och lillebror sen stack jag iväg och handlade och likaså pojkvän. Efter det hem för fix innan brunchen som började vid 12 ^^ Tack alla inblandade! (Bästis, har sparat lite götti till dig ;) Mycket fika senare så träffade jag först familjen på köpingen sen hämtade jag mormor och gjorde samma sak där. Skjutsade hem henne och var grymt hungrig när jag kom hem så nu har jag och P just tryckt i oss en delad kycklingkebabtallrik. NOM! Snart läggdags för imorgon ska vi till gävle med 8-tåget. Julklappsshopping!
 
Ris ala malta med apelsin
Saffransmuffins med mandelmassa
Knäck, hasselnötstryffel och mozartkulor
Fotad med Nikon D3100




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?