Snart kväller
DATUM: 2012-12-13 | TID: 22:49:44 | KATEGORI: Vardagligt

Åh nu är jag så redo att gå hem. Misstänker att pojkvän somnat också.. Haha. Jag är inte alls peppad på att träna om jag ska vara ärlig. Trött och lite magvärk. Får se om det ändrats tills det att jag kommit hem. Just beställt lite julklappar också, denna gång till mamma. Produkter från weleda. Hittade en presentförpackning med två produkter i sist jag var i gävle som jag tänkte köpa nästa vecka men på nätet hittade jag samma produkter med lika mycket innehåll för mindre än halva priset, och utan frakt! Grymt ju ^^ Nu längtar jag tills julmusiken ljuder så jag får slå in julklappar :D
 
Bild: weheartit.com

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Tack så mycket! :)
Haha okej, tips på hur man får magrutor då? Räcker det att göra situps? :)

DATUM: 2012-12-14 | TID: 08:40:57
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?