Jordgubbsproteinplättar
DATUM: 2012-02-06 | TID: 22:23:44 | KATEGORI: Ätbart

Jag och mina mobilbilder.. Måste dock visa min middag: proteinplättar. Proteinpulver med jordgubbssmak, lite mjöl, ägg och havremjölk. Var väldigt gott, dock tyckte min mage att det var som att äta deg så det som blev över (endast 22 stycken) ska brorsan få imorgon. Jag åt fyra för flera timmar sen och jag är fortfarande mätt så nog funkade dom bra alltid. Annars ikväll så har jag diskat ett gigantiskt diskberg, pratat i telefon samt softat runt i min InOne grej. Lurar på om jag ska dra te gymmet även imorgon bitti eller om jag ska ta det imorgon kväll istället? Eller både och.. Får se hur jag känner mig imorgon bitti. Nu ska jag fortsätta kolla på vampire diaries. Ihi.
.

♥ SKRIVET AV Sandra

Ser goda ut :)

DATUM: 2012-02-08 | TID: 15:46:32
BLOGG/HEMSIDA: http://anotherlayer.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?