heja
DATUM: 2012-01-24 | TID: 22:22:46 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag sitter och gäspar här i soffan. Borde ta disken men huvudet är helt slut och kroppen likaså. Utbildning i all sin ära men fasen va det tar på huvudet. Väldans intressant dock så det är ju bra :] Hade tur och fick sluta lite tidigare idag så då kilade jag till familjen och fick middag sen vidare till Elina, coop, hem och sen till Jessica :] Mycket trevligt! Imorgon har jag tvättstugan + CXWorks och Sh'bam, frågan är dom vi kommer orka båda? Träningsvärken idag är inte att leka med :3 Återstår att se. Telefonen kommer förhoppningsvis imorgon också, såg att den var levererad i Alvesta vid 17.00 idag, ihihihihihihihiih. Så Caroline hoppas! Köpte förresten naturell soygurt idag, tänkte uttöka frukosten lite. Låg på 650 kalorier i söndags och 950 igår men det var tydligen aaalldeles för lite. Har dock inte räknat ihop vad jag ätit idag, får se om jag orkar. Förövrigt vill jag ha fredag nununu 
.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?