kväll
DATUM: 2012-01-26 | TID: 00:00:59 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Eller god natt kanske? Jag skulle ha varit i säng för längesen men icke, har man tvättstugan så har man. Fick i alla fall hämta ut min mobil redan på lunchen. Nöööjd! Jobbade till 18 sen var jag hem och slängde in tvätt i maskinerna och sen drog jag och Elina upp på gymmix för lite dans. Vi skippade CXWorxsen. Pallade inte. Har hemsk träningsvärk i rumpan redan nu så vågar inte tänka på hur det kommer kännas imorgon. Middag blev det i form av kycklingköttbullar, ägg och sallad. Har även fått besök av Plupp :] Nu ska jag lägga mig i en renbäddad säng, såå skönt. Himla härligt med torsdag imorgon. iih! Helgen närmar sig med stormsteg.. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?