onsdag
DATUM: 2012-01-18 | TID: 09:52:41 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Låg däckad i soffan efter 11 igår förmiddag så därav tystnaden. Fick så otroligt ont i magen på jobbet så efter ett tag var det bara att gå hem. Och då är jag inte känslig heller direkt. Nåja. Bättre idag så jag pallrade mig till jobbet. Blir så sjukt uttråkad och rastlös av att bara ligga hemma, speciellt när man inte kan göra någonting vettigt. Nu har jag rast och sitter och käkar en banan. Efter lunchen idag ska jag på utbildning. Spännande! Ikväll hoppas jag på dans på gymmix med Elina och Frida. Wieho!
.

♥ SKRIVET AV sabina

Hej, var gärna med och tyck till på min blogg om hur den ''perfekta kvinno kroppen'' ska se ut och vem som bär upp klänningen bäst.



Ha de bra :)

DATUM: 2012-01-18 | TID: 13:00:17
BLOGG/HEMSIDA: http://sabinahogling.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?