night
DATUM: 2012-01-15 | TID: 22:38:09 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Kokar lite korv nu och innan det så tog jag en lång härlig dusch. Missade middagen och åt fruktsallad med min fina istället så nu sitter jag här och är lite småhungrig. Lite väl sent för middag kanske men men :} Annars idag så har jag kommit på varför jag haft sån huvudvärk. 3 ipren hjälpte inte och då insåg jag att jag glömt att ta fettförbränningspillerna igår och idag och dom innehåller rätt mycket koffein så fick helt enkelt abstinens. Tog nämligen ett till fruktsallad och en stund senare så var den borta. Vet inte om det är bra eller inte men kommer köra dessa piller ett tag sen sen får jag avvänja mig från dem. Nej nu blir det korv och ett avsnitt av The vampire diaries ♥ Puss och gonatt




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?