update
DATUM: 2012-01-18 | TID: 21:31:43 | KATEGORI: Dagens kleder

Halloj och god kväll. Jag har haft en riktigt nice dag utan varken magvärk eller annan värk. Oerhört skönt. Soft har jag haft det också med intressant utbildning på eftermiddagen. Visst är det toppen när man faktiskt är intresserad av det man jobbar med? Det då eller så är jag knasig :} Anyway. Haft jäkla strul med mobilen sen i förrgår också, inte kunnat tagit emot sms men har däremot kunna skicka. Idag blev jag allmänt less och arg så efter jobbet bytte jag till mammas mobil (efter att ha startat om min otaliga gånger, tagit ur både batteri och simkort utan förbättring) och då började det plinga sms minsann. Så nu har jag en riktig skittelefon tills jag klurat ut hur jag skall göra. En ny mobil var väl inget jag var sugen på att lägga pengar på precis nu.
.
Nåja. Ikväll hämtade jag och brorsan ut ett paket från gymgrossisten så nu är förrådet påfyllt - skönt. Efter det drog jag och Elina upp till gärdeåsskolans gympasal och dansade Sh'Bam, med typ 80 andra! Haha, helt gaaalet med folk alltså, men det var väldans roligt! Nu tänkte jag ta tag i diskberget och sen hoppa in i duschen. Eller tvärtom. Haha. Hörs imorgon, tooorsdag! 
.
Kass bild men snygga Cheap monday :}
.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?