Rainbow
DATUM: 2012-07-26 | TID: 11:10:09 | KATEGORI: Blommor/Natur

Hello. Torsdag idag. Nedräkning till helgen! Jag jobbar i vanlig ordning till 18 idag sen ska jag iväg och städa trappor. Yeey -.- Men bra pengar! Efter det ska jag ta tag i disken, handla och ta mig runt sjön med Frida. Puuuh. Jomänfan det känns bra asså. Tråkigt dock att jag inte får träffa min fina pojkvän ikväll. Men i helgen så ^^ Igår köpte jag müsli i självplock, lite majsflingor, quinoa och en massa frön, kärnor och lite torkad frukt ^^ Härligt att det finns såna alternativ. Tycker oftast att glutenfria müslin som finns är för söt men synd att det inte finns i Ljusdal. Kanske borde kolla om det finns möjlighet att ta hem? Regnbågen fotade vi igårkväll, det var den mäktigaste regnbåde jag sett någon gång, synd dock att bara mobilen var tillgänglig :3
.

♥ SKRIVET AV Malin

Sv.: vi bor just nu i hybo, sovit hos Tommys föräldrar i en vecka nu! Men vi håller på å fixar lägenheten ovanför tom fors. Där ska vi en stund bara, tills vi hittar en köp lägenhet inne i Ljusdal! Så innan bebisen kommer så är vi tillbaka i ljusdal!

DATUM: 2012-07-26 | TID: 11:38:31
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad fint!
Själv har jag typ inte sett nån regnbåge alls i sommar.. Trist.

DATUM: 2012-07-27 | TID: 21:01:40
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?