Fin fredag
DATUM: 2012-06-29 | TID: 09:58:57 | KATEGORI: Vardagligt

Morrn! Har varit vaken ett tag och tänkte nu äta lite frukost och sen sola lite. Vi var ju ut och sprang/joggade/promenerade/powerwalkade drygt 6 km igår så mina ben är ännu mörare idag :3 Tänker dock ändå ge mig ut på antingen en joggingtur eller en pw tur så jag har gjort nånting utöver styrketräningen som vi ska göra ikväll. Älskar verkligen träningen nu, känns sååå bra! Vid halv fem åker vi hemåt igen men blir några stopp på vägen, bla annat på sportaffären för inhandling av stavar som är ostumma längst ner så att säga så det blir jobbigare.
.
Hoppas på fruktsallad ikväll
 

♥ SKRIVET AV M I M M I

Delta i min MÅNADENS BLOGG tävling! Du vinner tre olika länkar!

Länk: http://minimuffin.blogg.se/2012/june/delta-i-manadens-blogg.html#comment

Lycka till!

DATUM: 2012-06-29 | TID: 15:53:54
BLOGG/HEMSIDA: http://minimuffin.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?