Härliga fredag
DATUM: 2012-06-15 | TID: 17:13:15 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Ätit lite kladdkaka på jobbet idag (bjöd på det eftersom jag fyllt år) och nu räknar jag minuterna tills jag får sluta. Då ska jag springa hem och slänga in tvätt i maskinerna sen ska jag till familjen och förhoppningsvis bogsera bort bilen till någon som kan kolla på den. Än så länge klarar jag mig utan den men om några veckor vore det önskvärt om den funkade igen. Annars ikväll blir det middag, styrketräning och mys.
.
Måste bara visa denna roliga bild från i onsdag. Minns inte vad vi pratade om men det ser
ut som att jag ber till Gud.. Kanske över att maten var så god? ;)

♥ SKRIVET AV Daniella Book

Jaa verkligen! Nja, det är svennesommar som vanligt.. Regning och grått ute :/ Hur är det hos dig då?:)

DATUM: 2012-06-16 | TID: 11:59:00
BLOGG/HEMSIDA: http://daniellabooks.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?