My weekend
DATUM: 2012-06-17 | TID: 13:48:07 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Long time no see eller vad säger man? Jag hade fullt upp hela dagen igår. Började med mysfrukost i vanlig ordning sen till nor och mormor och morfar med min familj för att fira min födelsedag :) Blev en massa tårta, annat gott och fina presenter. Därefter gled jag och Tom hem till ljusdal igen och jag hem för att göra mig och fikat iordning. Hann träffa mitt hjärta en sväng också ^^ Vid 18 tiden dök folket upp och då blev det fika, drinkar och paketöppning. Får ta och visa vad jag fått till veckan, hihi. Vi avslutade kvällen på köpingen sen drog jag hem vid 12 tiden. Sockerkoma deluxe då jag inte ätit någon mat på hela dagen, ehehe. Det fick jag sota för idag kan jag lova, nästan värre än vanlig bakfylla ;3 Nåja. Idag har jag spenderat dagen med att städa, vika tvätt, diska, rensa, plocka.. You name it. Nu blir det lugnt en sväng sen ska jag ta tag i barret och sen kila till familjen med bilnyckeln. Ikväll ska dom bogsera bilen, skönt! Själv drar jag söderut som alla andra söndagar :)
.
Mina mumsiga tårtmuffins. Som tårta fast i mindre format ^^

♥ SKRIVET AV Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

DATUM: 2012-06-17 | TID: 14:47:51
BLOGG/HEMSIDA: http://nolongerironic.webblogg.se
♥ SKRIVET AV Daniella

Ja ohja! Åh vad nice! Händer ikväll då?:)

DATUM: 2012-06-17 | TID: 17:03:15
BLOGG/HEMSIDA: http://daniellabooks.blogg.se
♥ SKRIVET AV Heidi

så söta tårtmuffinsarna var! :)

DATUM: 2012-06-19 | TID: 14:08:37
BLOGG/HEMSIDA: http://marshmallowforest.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?