från och med imorgon
DATUM: 2012-03-18 | TID: 21:56:44 | KATEGORI: Vardagligt

Fick bli en tillfällig header tills det att jag knåpat ihop en riktig en. Tiden räcker inte riktigt till alla gånger och nu börjar jag bli trötter. Har insett att jag gått och blivit riktigt tråkig på sista tiden också. Kom på det ikväll. Shiiit. Och då menar jag generellt tråkig som i att jag inte umgås med så många längre. Måste bli ändring på det. Att jag inte druckit sen nyår känns enbart skönt även om jag var lite sugen igår kväll när jag besökte Plupp och CO. Annars ikväll så har vi haft kvällsmys med bad och mat från sibylla. Men nu är det slut med allt vad skräp heter. Måste bli andra bullar om jag ska nå mitt mål på 55 kg den 1:a juni vilket jag satt som första mål. Dock inte många kilon kvar men ändå. Puss och godnatt på er.
.
Som avslutning på denna helg slänger vi upp en godisbild. Givet.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?