sweets
DATUM: 2012-03-20 | TID: 20:40:26 | KATEGORI: Ätbart

.. Svaret är att jag inte funnit motivationen än. Fast egentligen är jag nog mest försiktig eftersom jag är rädd att influensan ska ta omtag. Meeen från och med måndag börjar träningen på allvar igen. Min kropp mår så dåligt av allt socker så fy. Men likförbannat satt man där igen idag :} Nåja, inga mer ursäkter nu. Hua. Dock tacksam över att jag inte gått upp nånting dessa veckor men å andra sidan är det inge bra att kroppen mår dåligt heller, såklart. Haha.
.
Min dag har i alla fall gått bra även om jag haft ont i magen från och till. Efter jobbet var jag hem till familjen och käkade lite middag och sen bar det hem en sväng för att sedan träffa Jessica och haka på henne för att hämta ljuslyktor. På vägen tillbaka fikade vi på finess, sen coop och sen hem till mig. Nu sitter jag i soffan och gäspar och funderar på om jag ska ta disken eller om jag ska lämna den. Helst skulle jag vilja lägga mig men antar att det är lite i tidigaste laget. Många seriösa funderingar såhär på kvällskvisten, eller? Jag som var så duktig..
.
Till mitt försvar.. så finns nog inget försvar näe..

♥ SKRIVET AV Mikaela

Mmmmmmmmmmmums fillibabba, give me :)

DATUM: 2012-03-21 | TID: 11:36:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?