Äntligen
DATUM: 2012-11-26 | TID: 12:42:37 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå hallå. Kom just hem från besiktningen och innan dess fixade jag mitt trasiga vinterdäck. Bilen gick äntligen igenom och nu ska den säljas. Wiehoo! Håller på och gör frukost nu, hann inte det innan eftersom jag råkade sova liiite för länge :3 Drömde om Farmen games fast inomhus och att jag skulle sticka en gyllene sax i en speciell person (ingen aning om vem) för att vinna 42000 dollar. Hade även revolvers och knivar/svärd av olika dess slag och jag var dessutom den enda tjejen som var med? Haha.. Ibland kan man ju inte mer än älska mina drömmar ^^ Anyway. Lite frukost nu sen dusch och fix. Efter det tänkte jag ta tag i grejgarderoben eftersom den är full. Mycket som ska ner i källaren bla. 15:45 ska jag infinna mig på jobbet. Känns okej :) Härligt med snö också, imorgon ska jag adventstäda!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?