bildlöst
DATUM: 2012-11-11 | TID: 14:58:29 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Jag är lite seg idag. Haft ont i magen från och till, började igår. Sen är det fars dag. Vet aldrig riktigt vad jag ska känna dagar som dessa. Nåja. Sullar runt här hemma idag. Vikt tvätt, lagt ut grejer på fb köp och sälj. Alltid så himla skönt att rensa. Denna gång bland vantar, mössor och halsdukar. Har mycket som jag inte använder. Nästa steg är kläder i garderoben. Igen. Mer som är utrensat och kläder som jag försökt sälja innan. Även packat väskan eftersom jag ska bo hos pojkvän i två dagar nu när jag är ledig ^^ Ska snart äta tidig middag sen kommer pojkvän vid 4 - halv 5 och då blir det pwo sen ett träningspass. Ikväll står bland annat bänkpress på schemat.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?