Caroline is back
DATUM: 2012-11-14 | TID: 14:05:43 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå. Jag är tillbaka på Ljusdals mark igen. Ska jobba ikväll med start 15.30. Håller på och gör lunch och middag nu. Än så länge har jag ätit två ägg idag så jag känner hur hungern börjar smyga sig på. Missade bussen från bollnäs imorse också eftersom den bussen jag åkte mot bollnäs var försenad. Vet inte hur det är med regler kring sånt eftersom bussen var mer än en kvart försenad. Det resulterade i att jag fick sitta i bollnäs och vänta på tåget i nästan 1.5 timme. Sjukt ovärt. Och när jag precis höll på och slumra till så kom det in två skolklasser. Bah. Nåja. Har varit två riktigt härliga dagar med pojkvän men nu är det roliga över.. Höhö. Jobbar ons - tis nästa vecka. Tur man har ett så lugnt jobb ^^ Har förresten sjuk träningsvärk sen måndagebs situps. Vi använde 5 kgs hantel och det var stor skillnad mot för vanliga situps. Blir bara såna hädanefter :) Hihi. Tjing!
.
Inspobild från weheartit




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?