Dagar som dessa saknar jag min onepiece
DATUM: 2012-11-02 | TID: 10:11:33 | KATEGORI: Vardagligt

God morgon! Japp, tog en redigen sovmorgon idag. (för att vara mig) Himla skönt! Men vädret?! För min del får det hellre snöa än regna alltså. Nåja. Jag myser runt här hemma ja så gör mig egentligen inte så mycket. Vid 12 ska jag träffa Anna och vid 14 ska jag sälja skor på coop och sen ta en pw med Evelina. Börjar jobba 16 idag. Gårdagskvällen då? Jomen den gick bra. Jobbet är faktiskt roligt och det är ingen stress som det var på förra avd. Skööönt! Enda minuset är kvällstid då men hey, känns okej det med. I alla fall nu. ^^ Trevliga och roliga kollegor också, grymt! Nu ringde Plupp så nu ska jag springa ut en sväng. Därefter ägg! Tjing.
.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?