food inspo
DATUM: 2012-11-19 | TID: 01:09:00 | KATEGORI: We♥It

Har suttit inne på weheartit i flera timmar nu och letat inspiration på mat. Känner mig ofta oinspirerad och oengagered i mat, särskilt när jag oftast är själv på veckorna. Nu har jag dock fått upp suget på matlagning igen och imorgon eller på tisdag lurar jag på att göra en paj med bland annat broccoli, fetaost och purjolök. Brukar komma på mer och mer innehåll eftersom ^^ Har dessutom hittat en pajrecept som verkar riktigt bra. Avfärdar oftast mat som innehåller mjöl eftersom jag tänkt att det kommer bli svårt när jag inte äter gluten men nu har jag hittat ett recept som många faktiskt hyllar och som är glutenfritt. Woop!
.

♥ SKRIVET AV Karin

Man får leta sig fram, så hittar man glutenfria recept, som faktiskt är riktigt bra. :)
Men jag håller med dig om att det är tråkigt att laga vardagsmat... :D - Särskilt när man är ensam.

DATUM: 2012-11-19 | TID: 09:23:32
BLOGG/HEMSIDA: http://karin.hermansro.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?