God morgon
DATUM: 2012-11-27 | TID: 09:48:01 | KATEGORI: Vardagligt

Hello. Kokar ägg för tillfället och har dragit på mig understället. Halv 11 ska jag möta upp Evelina för en promenad runt sjön. Tycker det är så svårt med kläder när man är ute och går. Vill ju varken frysa eller svettas :3 Dessutom visar min termometer +8 när det tydligen är +2 ute. Haha. För övrigt så ska jag ringa två potentiella köpare på bilen idag, och nappar inte dom så ska den ut på annons. Sen i hallen står det en massa kartonger och sommarrelaterade saker som ska ner i förrådet. Vilken plats jag fick i garderoberna! Ska även damma här hemma och förbereda inför adventspysslet. Stjärnor och lite sånt ska upp, tomtarna får vänta någon vecka till ^^ Nedräkning till imorgonkväll också då jag får träffa min fina igen ♥ Hörs sen!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?