S ö n d a g
DATUM: 2012-11-04 | TID: 14:39:19 | KATEGORI: Vardagligt

Hej hopp! Mysigt och lite småtråkigt med söndag. Vi hade sovmorgon även idag och så mysfrukost framför ett avsnitt av Grimm ^^ Därefter åkte pojkvän iväg en sväng och då fick jag besök av Yohanna som lånade mitt badkar ^^ Annars idag så har jag tvättat, sorterat tvätt och nu ska jag ner på coop och handla lite inför dagens middag. Vet dock inte vad jag ska laga? Tänkte sallad först men vet inte om man tränar så bra på det? Får fundera lite till. Wook ska jag göra iaf, det är jättebra att ha som matlåda. Gårdagen var också riktigt mys. Först middag bestående av hemmagjorda pommes och quornfilé, lite smågodis sen styrketräning. Vi kortade brutalt av vilotiden igår vilket resulterade i grym träningsvärk idag. Särskilt i benen. Skönt att det inte är ben på kvällens schema ^^ Efter träningen såg vi ett avsnitt av Grimm där dom också hade halloween :3
.

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; hade varit jätte roligt med lite besök ^^ Men är tyvärr inte hemma på tisdag, Tommy åker till stockholm imorgon igen och då åker jag till min mamma! skit tråkigt att sitta hemma själv ju...Och då kommer jag hem på onsdag kväll!

DATUM: 2012-11-04 | TID: 19:51:39
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Annika

Fin bild :)

DATUM: 2012-11-05 | TID: 17:32:07
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?