@ work
DATUM: 2012-11-08 | TID: 16:19:54 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj! Jag började jobba för ett tag sen men har typ haft fullt upp idag så blir det sent med inlägg :) Tog iaf bussen hem imorse och var hemma vid 9 och då sov jag till 11. Därefter donade jag på hemma sen var jag med Evelina ut på promenad runt sjön. Alltid lika härligt! Därefter fixade jag lunch och fruktsallad. Han finfin träningsvärk i axlarna sen träningen igår, riktigt nice. Igår blev det dessutom kycklingsallad, paj och filmen Dead or alive.. Änterligen fredag imorgon! :D 
.
Kvällens fruktsallad; äpple, kiwi, banan och hallon

♥ SKRIVET AV Hamdi '

Det lät riktigt gott!

DATUM: 2012-11-09 | TID: 20:20:19
BLOGG/HEMSIDA: http://adlh.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?