Finfint
DATUM: 2012-10-14 | TID: 12:42:13 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Var det bara jag som vaknade upp imorse och kände nej nej nej! Inte snö! :3 Verkar så. Jag känner mig inte alls redo för snö. Kom inte hösten just? Nåja. Vi klev upp tidigt här idag och började tvätta sen åt vi en mysig frukost till ett avsnitt av Grimm. Nu är jag solo en sväng och ska strax skura badrummet sen dammsuga. Senare idag blir det middag, träning och sen åker vi söderut igen ^^
.
Gårdagen var riktigt mysig. Middag vid 15. Var hemma vid 17 och då taggade vi till för ett träningspass. Gick bra! Därefter kom Frida till mig en sväng sen hälsade vi på hos Eric och sen vidare till Jarse för att hälsa på Sandra och Eddy. Där spelade vi en massa spel. Var sjukt trött men det är väl inget ovanligt ^^ Kom hem vid halv 1 och då la vi oss direkt.
.
Bilder från telefonen




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?