Good feeling
DATUM: 2012-10-19 | TID: 11:12:00 | KATEGORI: Träning

Hallå hallå. Vi tränade rekordsent igår. Var hemma efter 12 nån gång. Men är man flummig och glömsk så blir det lätt så ^^ Gick riktigt bra på träningen igår och börjar så smått se resultat, främst på armpartierna. Nåja, lång härlig bit kvar. [Skriver ner min träning på funbeat, grymt bra sida! Bli medlem här] Var riktigt trött när jag vaknade imorse. Men det är hur skönt som helst med fredag! Vid 13 ska jag iväg på kontroll på sjukhuset. Måttligt sugen. Lite nervös också. Helt i onödan antagligen. Hörs!
.
.
Gårdagens träningskläder. De mesta jag använder är ifrån SOC som stadium har till ett sjysst pris. Riktigt funktionella och sköna träningskläder som känns bra och sitter som de ska ^^




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?