Månday
DATUM: 2012-10-22 | TID: 09:54:39 | KATEGORI: Vardagligt

Hej och hallå. Då var vi ännu en gång inne på sista veckan. Hoppas dock fortfarande att någon trollar med knäna så jag får stanna kvar. Trivs så himla bra där jag jobbar nu. Annars då? Lördagen var grym. God middag och finfint sällskap på kicks. Drog hem vid halv 12 och myste med pojkvän. Söndagen innebar tvättning, fix av matlådor, träning och så var vi till tallåsen och kollade på säng. Har lurat på att köpa en ny ett bra dag nu och har hittat en för ett bra pris. Sen hittade jag en fin sänggavel som skulle passa bra till också, om rummet var vitt och inte blått. Måste kolla med hyresvärden om jag får måla om sovrummet snart. Avskyr blått :3 Anyway. Jobbar till 1715 idag och då ska jag hem och äta sen ska jag iväg till pojkvän
.

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Åh men tack så mycket! :D
Fast annars går det ju lika bra att fixa det själv oxå, kostar bara 40:- då ;)

DATUM: 2012-10-22 | TID: 11:17:39
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?