Mysig kväll
DATUM: 2012-10-10 | TID: 22:14:08 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jessica gick för en stund sen och jag väntar på brorsan som ska hit en sväng. Efter det ska jag sooova. Ska bli riktigt ovant att sova själv ikväll men det får väl gå :3 Ikväll har vi haft en riktig tv-kväll, så skönt! Lägenheten ser helt okej ut också. Blir lätt stökigt när man åker mycket ^^  Har i alla fall tagit fram jordgubbar, hallon och blåbär så imorgon blir det min favoritfrukost; smoothie och två kokta ägg ^^ Längtar! Frukosten är egentligen det jag gillar mest men det är svårt att kombinera när jag pendlar men snart blir det ändring på det :) Nog med ordbajsning nu, natti!
.

♥ SKRIVET AV elin stridh

Bloglovinbyte? :)

DATUM: 2012-10-10 | TID: 22:40:02
BLOGG/HEMSIDA: http://eelin.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?