Onsdag
DATUM: 2012-10-24 | TID: 09:47:32 | KATEGORI: Vardagligt

Hej hopp! Onsdag idag och jag har just hämtat frukost. Härligt med frukostbuffé på jobbet ^^ Grått, kallt och blåsigt ute. Tur man jobbar inne :) Gårdagskvällen var riktigt mys. Såg avsnitt med Pretty little liars och Californication på bussen sen när jag kom fram myste vi ner oss i soffan framför en film med lite godis. Haha. Vi har sån karaktär. Tur man tränar. Hehe. Ikväll blir jag på hemmaplan och inplanerat är en pw med Evelina samt att jag ska hämta ljus hos Emelie ^^
.
Trädet på gården imorse.

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Näe usch, det är riktigt äckligt ute idag. Blä :/

SV: Haha det är inte så svårt att färga själv egentligen.. Och det är ju himla dyrt att göra det hos frisör oxå.. :/

DATUM: 2012-10-24 | TID: 13:44:40
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?