En sån där lista
DATUM: 2012-09-05 | TID: 13:19:51 | KATEGORI: Vardagligt

Fyra jobb jag har haft i mitt liv?
1. Supporttekniker
2. Säljare
3. Kvalitetsundersökare
4. Valombudsman/Kretsorganisatör

Fyra filmer jag skulle kunna se om och om igen? 
1. Harry Potter filmerna
2. Sex and the city 1 och 2
3. Pirates of the caribbean filmerna
4. The Boondock Saints

Fyra städer jag har bott i?
1. Ehe Ljusdal              
2. Stockholm
3. Söderhamn
4. -

Fyra TV program jag gillar just nu?
1. Vampire Diaries
2. Arkiv X
3. The Big Bang Theory
4. Grimm

Fyra webbsidor jag besöker dagligen?
1. Bloggen
2. Facebook
3. Aftonbladet
4. Google

Fyra favoriträtter just nu?
1. Tacos
2. Sushi
3. Tonfisksallad
4. Kycklingkebabsallad

Fyra ställen jag hellre skulle vara på just nu?
1. Nermyst i soffan med pojkvän
2. På ett hotell i ett varmt land
3. I nya lägenheten med bästis
4. På gymmet





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?