Lördag morgon
DATUM: 2012-09-15 | TID: 09:36:00 | KATEGORI: Blommor/Natur

God morgon. Vi har varit vaken sen halv 8 ungefär. Jag sov jättedåligt inatt dels pga preworkouten igår (dumt) och allt onyttigt under dagen. Illamående och hjärtklappning. Efter lite frukost blev det dock bättre och nu är jag själv igen då pojkvännen åkt bort över dagen. Får se vad dagen har att erbjuda men ett besök på dollar ska jag minsann göra. Behövs bla lite lampor till hemmet då alla har en tendens att gå sönder samtidigt. Föra över allt från gammeldatorn ska jag göra också. Ska passa på att rensa bland musiken och bilderna när jag ändå är igång. 
.
Fick fina blommor igår 
 
Fotad med Nikon D3100

♥ SKRIVET AV Malin Westman

Ooooh vilka fina blommor :D

DATUM: 2012-09-15 | TID: 09:44:56
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?