m o n d a y
DATUM: 2012-09-17 | TID: 10:49:41 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Måndag och regnet vräker ned. Underbart :3 Igår lyckades jag med hjälp av pojkvän få ren min lilla pärla så nu ska den säljas. Tar nog tag i annonsen imorgon. Vi hann även med ett styrketräningspass igår och jag körde mage, ben, axlar och bänkpress. Har oerhörd träningsvärk i benen idag, sköönt! Hoppas vi hinner med lite träning ikväll också. För övrigt är det bra. Knappt en vecka kvar till löning, woop woop!
.
En supertröttis på bussen imorse



♥ SKRIVET AV Malin Westman

Tjing ^^ har du några planer på fredag kväll eller??
Tänkte om vi kanske kunde kika på en film och svulla hemma hos dig ;)

DATUM: 2012-09-17 | TID: 16:49:16
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; aha okej, I see ^^ vardagarna blir lite knepigt för mig för tommy jobbar över mycket och då kommer han bara hem, äter och sen typ lägger han sig...men inte den här lördagen men nästa (den 29) kanske kan funka...om vi inte ska till Ikea då förstås ^^

DATUM: 2012-09-17 | TID: 16:58:43
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se
♥ SKRIVET AV Malin Westman

Sv; hehe jaså ^^ vi har väl inte direkt planerat att vi ska åka då...men tänkte tjata lite på honom, för drar vi ut på det så är vi snart i december och då ska det handlas julklappar också :S = dyrt om man både ska ha bebis saker + julklappar till en massa!!

DATUM: 2012-09-17 | TID: 17:22:13
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?