My day so far
DATUM: 2012-09-29 | TID: 17:30:09 | KATEGORI: New in

Hello. Haft fullt upp hela dagen. Började med en härlig frukost imorsen sen var meningen att jag skulle med mamma och Marwin en sväng till Järvsö på klädbytardag men det slutade men att jag kom hem efter 4 någon gång :p Fyndade dock både en höstjacka och träningsskor så jag är nöjd i alla fall ^^ Hittade en skitsnygg vinterjacka på outletaffären också, en petrolfärgad didriksson men den kostade 1200 spänn och det var jag för snål/ekonomisk för att betala :3 Får se hur det ser ut nästa månad ^^ Måste ju tänka lite framåt eftersom jag jobbar en månad i taget :3 Nu ska jag och S strax dra på ett pass styrketräning. PEPP!
.

♥ SKRIVET AV Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Åh okej, såg himla fint ut där! :)

DATUM: 2012-09-29 | TID: 22:05:16
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?