Solig onsdag
DATUM: 2012-09-05 | TID: 08:46:05 | KATEGORI: Ätbart

God morgon! Jag vaknade till underbart väder ute, så härligt! Varmt verkar det vara också, jag vädrar för fullt. Frukosten är just intagen, två ägg och en smoothie. Blir nog frukost nr 2 på jobbet senare ^^ För övrigt så är jag snorig men annars bra. Det var en långdragen förkyldning det här. Och igår när jag var hos Fia nyste jag säkert 20 gånger. Fasiken. Jag vill träääna! Ikväll åker jag till min fina, längtar! ♥
.
Fruktsalladen igår. Nom!
Fotad med mobilen

♥ SKRIVET AV fia

Ja jäklar vad du nös! Men hoppas du kryar på dig snart så vi kan träna träna träna :) tack för en trevlig kväll igår btw! :)

Svar: Sv; Rekord tror jag ;) Tack, är supertaggad för att träna! Tack själv, måste vi göra om snart igen! :)
Caroline

DATUM: 2012-09-05 | TID: 09:37:38



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?