Torsdag
DATUM: 2012-09-06 | TID: 11:58:13 | KATEGORI: Vardagligt

Hallå där. Härligt med torsdag idag! Snart heeelg! Dock blev min förkyldning värre inatt då jag fick ont i halsen och hosta. Bajs! Kära pojkvän är också sjuk så vi får väl snora tillsammans även denna helg. Var tänkt att vi skulle gå på bio imorgon men det verkar inte vara någon bio i hudik imorgon alls? Har till och med mailat dom så vi får se om jag får något svar under dagen. Har lunch vid 14 idag sen ska jag till frisören. Längtar! Ikväll ska jag baka en massa inför morgondagen och så kommer Jessica över :)
.
Gammal bild men ändock dagens tröja va



♥ SKRIVET AV Emma Lannebrink

Hej! Nu kan du gilla min blogg på Facebook.
Skulle vara super kul om du vill göra det, du får självklart länkning i bloggen! :)
Säg även till om du själv har en fanpage för din blogg, då jag följer din tillbaka :D
http://www.facebook.com/pages/Adhdochfoto/116312315123617

DATUM: 2012-09-06 | TID: 16:55:28
BLOGG/HEMSIDA: http://adhdochfoto.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?