Finally friday
DATUM: 2013-04-12 | TID: 13:50:01 | KATEGORI: Vardagligt

Hej! Härligt när man loggar in på bloggen och upptäcker att man har en massa trevliga kommentarer, tack för det! :) Vi klev upp vid 9 idag och jag hade en jäkla träningsvärk i nedre magmusklerna samt biceps och vaderna. Härligt! Ikväll kör vi igen!! Annars idag så har jag tvättat, varit på hälsokosten och coop och nu väntar jag på mamma och Marshall som ska hälsa på en sväng. Fick även ett mail från gymgrossisten att mitt pulver åter är i lager så så fort P kommer hem blir det en stor beställning därifrån! Annars idag så ska jag baka en nyttig variant av morotskaka som vi tänkte äta till Star Wars ikväll, dags för mig att se dom nu :) Vad händer för er ikväll?
 
Senaste från Instagram - heter Caloriine där ^^

♥ SKRIVET AV Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Har du inte sett star wars?? ^^
Här hemma kommer vi med all säkerhet ha skrik/gnällfest mellan typ halv 7 till typ kl 8...Så när lillkråka har somna så tänker jag dö i soffan ^^

DATUM: 2013-04-12 | TID: 14:32:15
BLOGG/HEMSIDA: http://malinwestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?