# Fruitsalad
DATUM: 2013-04-18 | TID: 16:55:38 | KATEGORI: Vardagligt

Halloj. Jag hade tisdag igår och idag är det tydligen torsdag?! Virrpannan.. Men annars är det bra, solen kom just fram också efter att ha varit frånvarande hela dagen. Annars då? Jomän braaau. Fick ett efterlängtat samtal idag så på onsdag nästa vecka ska jag på en arbetsintervju. Himla härligt och håller både tummar och tår! Samma dag som mammas födelsedag dessutom. Annars så har jag och P pulat på hela dagen, kommer inom kort avslöja vad vi haft för oss om dagarna ^^ Jobbar några timmar till sen ska jag iväg och fortsätta där vi slutade. Efter ikväll är jag ledig fre - sön. Härlish! 
 

♥ SKRIVET AV JOSEFINE ANDERSSON

MUMMA!!

sv: Det tycker jag att du ska göra :D Dock kan jag säga att jag föredrar vanliga bananpannkakor till smaken, men ibland kan det kännas bra att proppa med lite annan energi oxå :D

DATUM: 2013-04-27 | TID: 10:16:42
BLOGG/HEMSIDA: http://josefineandersson.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?