# Happy New Year
DATUM: 2013-12-31 | TID: 16:43:18 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag slutar om några minuter och då ska jag iväg på coop och handla inför kvällens trerätters med min pojkvän. Blir toast skagen (typ) planka med kycklingfilé och så rundar vi av med banana split ; ) Skålar in det nya året tänkte vi göra med herrljunga äppelcider ^^ Såg tillbaka till föregående nyårsafton och då var jag ledig, vi tränade och åt god mat även då : ) Kommer sitta fint med ledighet imorgon, hihi. GOTT NYTT ÅR HÖRNI!
 
Igår fick vi en nyårs"blomma" från min svärmor ^^
 

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till lilla alice

Sv: gott nytt år till dig också :) hade ni en trevlig kväll?

DATUM: 2014-01-01 | TID: 11:51:05
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?