# Hej
DATUM: 2013-12-09 | TID: 17:32:04 | KATEGORI: New in

Hello. Inatt hände det igen. Feber, halsont och hosta. Tredje gången gillt? Hemma idag, så ovärt. Sjuksystern som ringde sa att jag behövde ta odlingsprov i halsen om den inte gav med sig snart. Suck. Peppar för att bli frisk NU! Ligger i soffan just nu. Vi har mest kikat serier idag. P är ju också förkyld + nyopererad såå.. Just nu letar jag recept inför kommande julmys med tjejerna. Hittills har jag bestämt mig för mozartkulor, chokladtryffel, hasselnötstryffel, saffransmuffins, ris ala malta och knäck. Iih, längtar!  Får nog skriva in i eventet att dom måste komma hungriga hehe ; )
 
Glömt o visa linnet som kom med junkyardpaketet. Mest tänk till träning o hemmahäng ^^
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?