# Min torsdag
DATUM: 2013-12-19 | TID: 23:05:27 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag ligger i soffan. Disken tagen och även duschen. Huvudet dunkar men för övrigt är det bra. Efter middagen (köttbullar, brunsås och potatis, omnom) så var vi ut på köpingen. Köpte julklapp till bästis, julklapp till lotteriet på söndag samt ett glas hem till oss ^^ Nu är jag himla trött! 
 
Body mist som jag köpte i sthlm 
 

♥ SKRIVET AV Malin - mamma till lilla alice

Klickade på en banner för över ett år sen...man skulle anmäla sig som recensent och blogga om deras produkter...dom skulle plocka ut 50 st och jag blev ju en av dom...men alla mina recensioner försvann ju när jag bytte blogg :/

DATUM: 2013-12-20 | TID: 08:58:57
BLOGG/HEMSIDA: http://malinjennywestman.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?