# Myskväll
DATUM: 2013-12-08 | TID: 17:16:21 | KATEGORI: Vardagligt

God kväll. Jag har just slängt ihop saffransdeg som nu står på jäsning. Glutenfri, mjölkfri och gjord på stevia så vi håller tummar och tår att det blir gott! Samt ätit två rån med färsk getost som jag köpte på marknaden tidigare idag. SÅ GOD! Köpte även en getfetaost, glögg och saftsås ^^ Nu tänkte jag slänga ihop lite matlådor. Fattades lite ingredienser till lasagne så det blir quornwook med kokosmjölk istället : ) Tvättstugan kl 18 ska jag komma ihåg också, hoppas pojkvän är hemma tills dess så jag slipper gå ner själv ;3 #fortfarandemörkrädd
 
 
Glöggen hoppas jag på att få smaka till kvällens adventsfika ^^
 
 
 

♥ SKRIVET AV Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Vet du om det är julmarknad fler gånger på stenegården?

Och den där glöggen lät väldigt spännande! :)

DATUM: 2013-12-08 | TID: 23:32:49
BLOGG/HEMSIDA: http://yohannafotograferar.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?