# Nära
DATUM: 2013-12-23 | TID: 13:00:00 | KATEGORI: Vardagligt

HEJ! Måste börja med att berätta att vi hade det himla mysigt igår! Gott fika, härligt sällskap och julmusik. Även julklappsutlottning och så såg vi Astrid Lindgrens jul ^^ Min favorit var ris ala malta och bountygodis. NOM! Blev himla sent men jag la mig mätt i alla fall ^^ Suger en smula att jobba idag och imorgon men vad gör man.. Kunde vart värre :3 På lunchen idag ska jag slå in två paket (de två sista!) sen när jag slutat jobbet idag ska jag och P åka till hans syster och fira lilla julafton där ^^ Ser fram emot årets första Jansson!
 
 
Bild från juldagen 2011 då jag och Tom hälsade på familjen Ingvar/Mode i Söderhamn ^^

♥ SKRIVET AV Marja - Baka Sockerfritt

God jul! kan förstå att det kanske inte är så kul att jobba på jul, men du kanske får grym OB?

DATUM: 2013-12-23 | TID: 15:41:36
BLOGG/HEMSIDA: http://bakasockerfritt.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?