# Nedräkning
DATUM: 2013-12-21 | TID: 22:22:27 | KATEGORI: Vardagligt

Min mage har varit dum såhär på kvällskvisten. Stod och gjorde mozartkulor i godan ro och fick plötsligt SÅ ont i magen :3 (Ska göra klart godiset snart, ligger i soffan nu..) Bah. Kändes precis som att jag fuskat med mjölk, vilket jag inte gjort, smärta! Nåja. Kulorna kvar sen ska jag göra snickerskaka. Ska bli spännande att få plats med allt i kylen ^^ P är på gymmet. Var meningen att jag också skulle med men hoppade det eftersom magen bestämmer. Nu känns det dock bra igen. Har funderat flera gånger på om jag skulle åkt till hudik och testat mig för fler saker. Kanske mår dåligt av fler saker än gluten och mjölk..? Nåja, köket väntar!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?