1. Min träningsbakgrund
DATUM: 2013-02-28 | TID: 19:30:41 | KATEGORI: Träning

Jag har väl aldrig varit den sportiga typen och när jag gick i skolan skolkade jag gärna från gympan. 2011 däremot började jag först på gymmix där dom hade bla les mills träning i grupp. Det var roligt men lite krävande då jag inte tycker om att passa tider utan vill träna när på dagen jag känner för det. Hade mycket problem med magen på den tiden också. I alla fall. Minns inte hur länge jag höll på där men efter det började jag så smått på gym utan större resultat. Spenderade mest tid på gåband och cykel men fann det inte vidare roligt. Hade en träningspaus då jag enbart spelade volleyboll på söndagar och gick mycket morgonpromenader. Sen började jag träna mer på riktigt på gymmet i slutet på 2011. Styrketräning är min nya passion och jag hela tiden fram emot kommande pass. På slutet har det blivit lite mer cardio vilket känns bra. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?