Dagens träning
DATUM: 2013-02-28 | TID: 17:20:06 | KATEGORI: Träning

Började med en ny grej på gymmet idag. Hade fem minuter på mig att göra så många jag orkade i varje gren. Eftersom jag hade lite tid på mig hann jag med tre olika
 
Höga lyft med hantel - 5 kg per hantel - 59 stycken
Bänkpress - 7kg - 88 stycken
Upphopp - 88 stycken
 
Tanken är att jag ska göra fler och fler för varje gång. Imorgon kör vi igen fast med biceps och triceps sen söndag har jag ovanstående igen. Ska även klämma in intervallöpning på varje pass och då göra så många kilometer jag kan på 30/40 minuter. PEPP! 
 
Dagens mål:
Frukost: Soygurt med kanel, kokos, boveteflingor och gojibär, ett ägg med kaviar
Mellanmål: Bananomelett
Lunch: Quornwook
Mellanmål: Fruktsallad. 1/2 banan, 1/2 äpple, en kiwi, några vindruvor
Middag: Lasagne
Kvällsmål: Ett äpple
 
Bild: weheartit.com




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?