Fit or fat?
DATUM: 2013-02-21 | TID: 21:15:55 | KATEGORI: Träning

Bilden togs innan dagens första träningspass, precis efter pwo:n. Då var jag peppad, hade energi och var på G. Nu? Not so much. Sitter i pyjamas i soffan, är fortfarande mätt, lätt huvudvärk och trött. Vid tillfällen som dessa, när jag helst skulle vilja fortsätta se en film och ligga under täcket, är det enklast att fråga: Fit or fat? Samtidigt som jag ser framför mig kroppen när jag vill ha mot sommaren. Mot gymmet!
 
Historiens sämsta cambild bjuder jag på idag
notsoserious.com

♥ SKRIVET AV Emily

Sv; Jo tack, det gick finfint! :)

Ja, men man måste betala för timmar liksom för att spela tennis här, så man går liksom i en fast grupp några timmar i veckan. Det har jag ingen lust med... xD Gym skulle jag nog bara känna mig sämst och superdålig, haha xD

DATUM: 2013-02-22 | TID: 12:39:24
BLOGG/HEMSIDA: http://syntheticdarkness.blogg.no



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?